O mně

Jmenuji se Jana Zorková, jsem vdaná, mám čtyři děti. Narodila jsem se ve znamení Raka, tudíž je rodina pro mě jednou z nejvýznamnějších hodnot. Kromě rodiny miluji přírodu a její sílu. Ráda chodím po horách, kde čerpám energii, ráda zvelebuji naši okrasnou i užitkovou zahradu, s manželem se staráme o několik včelstev. 

Pracuji jako psycholog v Pedagogicko-psychologické poradně v Olomouci, a to na detašovaných pracovištích v Uničově a v Litovli, kde je těžištěm mé práce zejména diagnostika dětí a dospívajících, ale také individuální terapeutická práce. Dále působím jako školní psycholog na Základní škole v Troubelicích a na Základní škole v Nové Hradečné. Současně mám soukromou praxi, kde se zaměřuji na práci s dětmi, dospívajícími i dospělými.

Předtím, než jsem vystudovala psychologii, jsem učila na gymnáziích český jazyk a základy společenských věd a pracovala na pozici výchovného poradce. Díky tomu jsem měla možnost nahlédnout problémy dětí, ale i učitelů uvnitř školního prostředí. 

Vzdělání:

Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, obor jednooborová psychologie (2006 - 2012)

Krajské zařízení pro DVPP a IC Nový Jičín, Program pro kvalifikované výchovné poradce k rozšíření jejich kompetencí

Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, Výchovné poradenství pro učitele ZŠ a SŠ (2005 - 2007)

Filozofická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, obor učitelství pro SŠ ČJ – ZSV (1999 - 2004)

Gymnázium Uničov (1992 - 1999)

Psychoterapeutické vzdělání:

Systematický výcvik v poradenství pro děti a rodiče a psychoterapii dětí (2023 - doposud)

Psychoterapeutický výcvik v Kognitivně-behaviorální terapii (2016 - 2019)

Vybraná školení: 

2024

Sebezkušenostní seminář Cesta hrdiny, INDEPT

Včasná diagnostika a doporučení, jak pracovat s dospívajícími, kteří jsou ohroženi rizikovým nebo závislostním užíváním sociálních sítí nebo hraním digitálních her, Univerzita Palackého 

Druhý krok, Rozvoj sociálně emocionálních kompetencí dětí předškolního a raného školního věku, Spolek ŠPAS Olomouc

Diagnostika vztahů ve třídě pomocí dotazníků B-3 a B-4, ŠPAS

Aplikovaná krizová intervence s využitím na řešení zaměřeného přístupu, J. Zahradník, L. Tkadlčíková

2021

Lateralita, Z. Pavelová

2017

Sandplay, Mgr. Bucková

Výcvik v dynamickém vyšetření kognitivních schopností u dětí, David Tzuriel, Praha

2016

Úvod do HANDLE přístupu, Mgr. Jana Baptie, Mgr. Paul Baptie, Brno

Aplikovaná behaviorální analýza (ABA), principy a možnosti využití pro osoby s PAS, workshopy, Mgr. Zuzana Maštenová, Brno

2015

ABA a problémové správanie, intenzivní kurz v ABA problematice, Mgr. Ivana Trellová, BCBA, Bratislava

Diagnostika dětí s poruchami autistického spektra, APLA Praha, PhDr. Kateřina Thórová, PhD.



 

2014

Kresba postavy - FDT, Mgr. Zdeněk Altman

Tělo a exprese, Mgr. MgA. Helena Bezděková

Exprese a emoce, Mgr. MgA. Helena Bezděková

Autogenní trénink - cesta relaxace a imaginace, Mgr. et Mgr. Veronika Víchová

Autogenní trénink – cesta relaxace a imaginace, základní stupeň, Mgr. Šárka Bezvodová, Mgr. et Mgr. Veronika Víchová

Test stromu, Mgr. Zdeněk Altman