O mně

Jmenuji se Jana Zorková, jsem vdaná, mám čtyři děti. Narodila jsem se ve znamení Raka, tudíž je rodina pro mě jednou z nejvýznamnějších hodnot. Kromě rodiny miluji přírodu a její sílu. Ráda chodím po horách, kde čerpám energii, ráda zvelebuji naši okrasnou i užitkovou zahradu, s manželem se staráme o několik včelstev.
Pracuji jako psycholog v Pedagogicko-psychologické poradně v Olomouci, a to na detašovaných pracovištích v Uničově a v Litovli, kde je těžištěm mé práce zejména diagnostika dětí a dospívajících, ale také individuální terapeutická práce. Dále působím jako školní psycholog na Základní škole v Troubelicích a na Základní škole v Nové Hradečné. Současně mám soukromou praxi, kde se zaměřuji na práci s dětmi, dospívajícími i dospělými.
Předtím, než jsem vystudovala psychologii, jsem učila na gymnáziích český jazyk a základy společenských věd a pracovala na pozici výchovného poradce. Díky tomu jsem měla možnost nahlédnout problémy dětí, ale i učitelů uvnitř školního prostředí.
Vzdělání:
Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, obor jednooborová psychologie (2006 - 2012)
Krajské zařízení pro DVPP a IC Nový Jičín, Program pro kvalifikované výchovné poradce k rozšíření jejich
kompetencí
Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, Výchovné poradenství pro učitele ZŠ a SŠ (2005 - 2007)
Filozofická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, obor učitelství pro SŠ ČJ – ZSV (1999 - 2004)
Gymnázium Uničov (1992 - 1999)
Psychoterapeutické vzdělání:
Systematický výcvik v poradenství pro děti a rodiče a psychoterapii dětí (2023 - doposud)
Psychoterapeutický výcvik v Kognitivně-behaviorální terapii (2016 - 2019)
Vybraná školení:
2024
Sebezkušenostní seminář Cesta hrdiny, INDEPT
Včasná diagnostika a doporučení, jak pracovat s dospívajícími, kteří jsou ohroženi rizikovým nebo závislostním užíváním sociálních sítí nebo hraním digitálních her, Univerzita Palackého
Druhý krok, Rozvoj sociálně emocionálních kompetencí dětí předškolního a raného školního věku, Spolek ŠPAS Olomouc
Diagnostika vztahů ve třídě pomocí dotazníků B-3 a B-4, ŠPAS
Aplikovaná krizová intervence s využitím na řešení zaměřeného přístupu, J. Zahradník, L. Tkadlčíková
2021
Lateralita, Z. Pavelová
2017
Sandplay, Mgr. Bucková
Výcvik v dynamickém vyšetření kognitivních schopností u dětí, David Tzuriel, Praha
2016
Úvod do HANDLE přístupu, Mgr. Jana Baptie, Mgr. Paul Baptie, Brno
Aplikovaná behaviorální analýza (ABA), principy a možnosti využití pro
osoby s PAS, workshopy, Mgr.
Zuzana Maštenová, Brno
2015
ABA a problémové správanie, intenzivní kurz v ABA problematice, Mgr. Ivana Trellová, BCBA, Bratislava
Diagnostika dětí s poruchami autistického spektra, APLA Praha, PhDr. Kateřina Thórová, PhD.
2014
Kresba postavy - FDT, Mgr. Zdeněk Altman
Tělo a exprese, Mgr. MgA. Helena Bezděková
Exprese a emoce, Mgr. MgA. Helena Bezděková
Autogenní trénink - cesta relaxace a imaginace, Mgr. et Mgr. Veronika Víchová
Autogenní trénink – cesta relaxace a imaginace, základní stupeň, Mgr. Šárka Bezvodová, Mgr. et Mgr. Veronika Víchová
Test stromu, Mgr. Zdeněk Altman